- Szczegóły
- Odsłony: 1958

- Szczegóły
- Odsłony: 1775
Informujemy, że od dnia 24 maja 2021r. (poniedziałek) do nauki w trybie stacjonarnym
wracają uczniowie klas:
- 6 a
- 6 b
- 7 a
- 7 b
Oddział zerowy i klasy 1 - 3 uczęszczają do szkoły jak dotychczas.
Klasy 4 a, 4 b i 8 przechodzą na naukę zdalną.
W dniach 25.05. (wtorek), 26.05. (środa), 27.05. (czwartek) odbędzie się egzamin ósmoklasisty, do szkoły przychodzą uczniowie zdający egzamin i klasy 6 a, 6 b, 7 a i 7 b.
Dzień 27.05. (czwartek) jest dniem wolnym dla wszystkich uczniów.
Przypominamy, że zgodnie z wytycznymi podczas przebywania we wspólnej przestrzeni (korytarze szkolne, szatnia) uczniowie zobowiązani są nosić maseczki ochronne zakrywające usta i nos.
- Szczegóły
- Odsłony: 1715
Każdego dnia nasze codzienne życie daje nam dowody, że zaśmiecenie naturalnego środowiska to rzeczywisty i bardzo duży problem, z którym jako społeczeństwo musimy się uporać. Aby to zrobić najlepiej zacząć od siebie, promując filozofię wdrażającą we własne życie postawy proekologiczne.
Jednym z takich działań było uczestnictwo naszej szkoły w konkursie organizowanym przez Samorząd Uczniowski ZSL im. Romana Gesinga w Zagnańsku oraz firmy ENERIS Surowce „Less waste – more forest”. Polegał on na nagraniu filmiku przedstawiającego zasadę 6R. Zasada 6R po rozwinięciu akronimu brzmi:
1. Reduce – redukuj
2. Reuse – używaj wielokrotnie,
3. Repair –naprawiaj,
4. Recycle –recyklinguj,
5. Rot- kompostuj
6. Refuse-odmawiaj
Uczniowie w przygotowaniu filmów wykazali się duża kreatywnością, a ich pomysły na ponowne wykorzystanie nazwijmy to wprost- śmieci przeszły najśmielsze oczekiwania. Młodzież wykazała się także dużymi kompetencjami cyfrowymi i technologicznymi.
Koordynatorem i doradcą szkolnym konkursu była p. Ewa Chatys. Zapraszamy do obejrzenia!
Czytaj więcej: Konkurs ekologiczny pt. „ Less waste – more forest
- Szczegóły
- Odsłony: 1650
W dniu 10 maja 2021 roku naszą placówkę odwiedził Dentobus, czyli mobilny gabinet stomatologiczny. Dentobus jest w pełni wyposażonym stomatologicznym gabinetem zabiegowym, dysponującym m.in. specjalistycznym, sterowanym elektronicznie fotelem dentystycznym, zestawem punktowego RTG oraz niezbędnymi narzędziami stomatologicznymi. Każdy uczeń z klas 0-3 mógł skorzystać z opieki mobilnego gabinetu stomatologicznego po podpisaniu przez rodzica lub opiekuna prawnego oświadczenia. W trakcie wizyty dentobusu lekarz stomatolog przeprowadzał indywidualne badania stomatologiczne. Rodzice otrzymali informację zwrotną o stanie zdrowia zębów swoich pociech. Mamy nadzieję, że dostęp do profilaktyki stomatologicznej przybliży naszym dzieciom temat higieny jamy ustnej i zmniejszy lęk przed wizytami u dentysty. Opieka stomatologiczna dentobusu była bezpłatna.
- Szczegóły
- Odsłony: 1669
Informujemy, że d dnia 17 maja 2021r. (poniedziałek) do nauki w trybie stacjonarnym wracają uczniowie klas:
- 4 a
- 4 b
- 8.
Pozostałe klasy 6a, 6b, 7a i 7b uczą się zdalnie.
- Szczegóły
- Odsłony: 1632
Informujemy, że od dnia 4 maja 2021r. do nauki w szkole w trybie stacjonarnym wracają klasy 1-3 .
Uczniowie klas 4-8 będą w dalszym ciągu brali udział w zajęciach online.
O kolejnych zmianach rodzice i uczniowie informowani
będą na bieżąco w Librusie.
- Szczegóły
- Odsłony: 1883
ZDROWYCH I SPOKOJNYCH ŚWIĄT WIELKANOCNYCH, SPĘDZONYCH W GRONIE NAJBLIŻSZYCH,
SMACZNEGO ŚWIĘCONEGO I MOKREGO DYNGUSA
ŻYCZY
DYREKTOR SZKOŁY PODSTAWOWEJ W OKSIE
- Szczegóły
- Odsłony: 2147
Z przyjemnością informujemy, że w ramach kampanii społecznej „Bądź kumplem, nie dokuczaj” Cartoon Network, klasa IIIb promuje ideę życzliwości oraz koleżeńskie postawy. Uczniowie otrzymali od organizatorów Certyfikat Klubu Kumpla za promowanie koleżeńskich zachowań i udział w kampanii.
- Szczegóły
- Odsłony: 2393
Przedszkolacy oraz uczniowie uczęszczający na zajęcia logopedyczne brali udział w XXXII Ogólnopolskim Logopedycznym Konkursie Plastycznym „Wesołe mamy miny gdy głoskę rrr… ćwiczymy”. Celem konkursu było zdobycie nowych doświadczeń uczniów, którzy ćwiczą najtrudniejszą głoskę „r” na zajęciach logopedycznych, rozwijanie kreatywności i wyobraźni, a także wzmacnianie wiary we własne siły i motywowanie do dalszej pracy. W ramach konkursu dzieci oraz uczniowie przygotowali prace plastyczne przedstawiające głoskę „r” w grupach spółgłoskowych [tr], [dr] lub na etapie początkowym ćwiczeń przygotowujących do wywołania tej głoski. Organizator konkursu przesłał dla każdego uczestnika konkursu pamiątkowy dyplom oraz upominek.